lørdag 8. januar 2011

Skissedilla #93

Da har jeg for første gang tenkt til å være med på en skisseutfordring:)

Jeg var veldig klar for å scrappe litt igjen siden det er sååå lenge siden sist, men da jeg endelig satt meg ned fant jeg ingn inspirasjon!!! 
Men det ble da et greit resultat til slutt, og nå er jeg igang igjen:) så jeg kommer nok til å være med på flere skisser fremover!!!!



 Jeg har brukt litt av kluten som dattern min har på hode i LO'n!


Og dette er skissen jeg her jobbet etter:)



3 kommentarer:

  1. Hei. Så kjekt at du ville være med på en skisseutfordring :) Og denne LOen ble jo kjempefin.
    Likte veldig godt fjærene og blingen. Og så var det stilig å bruke noe av kluten :)
    Tusen takk for deltakelsen.
    Ha ne fin søndag :)

    SvarSlett
  2. hei!!!
    der fant jeg endelig bloggen din :)
    Så mye kuult du har laget!!!
    Gleeeeder meg til å se det nye bildet når det er ferdig :)
    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Hva skjera, hva skjera?????
    Venter i spenning her, men ingen nye innlegg!!!
    Hihihi ikkeno press altså ;)

    Ses i morgen!!
    xoxo

    SvarSlett