lørdag 8. januar 2011

Mine første LO'r.

 LO'r fra mitt 2. scrappetreff. Hadde frem til da bare laget kort!!!

Vi fikk noen forskjellige oppgaver som vi kunne følge hvis vi ville det. For meg som ikke hadde laget noen LO'r før var det til stor hjelp. Så på denne fulgte jeg en skisse:) skissene er jo bare til inspirasjon, men fulgte den ganske slavisk på denne:)













Nok en skisse jeg har fulgt, men her turte jeg å la kreativiten komme. Så for første gang er symaskinen i bruk og forskjellig str på bildene:)
 Den ene oppgaven var å bruke kun to farger, som jeg løste på denne måten:)
Her var det å bruke høst som inspirasjon!! Fordelen med å være på treff er at det stort sett er en liten butikk der som man kan finne litt av det man trenger (blir fort ganske mye dyrere enn man hadde tenkt da:)) og det er mange som er mer enn villig til å hjelpe deg:)

Anbefaler alle som er nybegynnere å være med på et treff:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar